Det var två timmar jag inte får tillbaka

Visst är det roligt när man ägnar runt två timmar på något och sedan kommer fram till att nä, jag struntar nog i det, har ingen lust längre. Det är vad jag gjort idag i alla fall. Fick för mig att göra en fanvideo till TB, men först var jag tvungen att ladda ner rätt program för det, sedan var jag tvungen att få tag på en låt jag ville ha, sen letade jag efter en effekt jag ville ha, och började kartlägga ungefär var som händer i avsnitten för att hitta rätt scener, och sen... struntade jag i det. Det blev för mycket krångel, och det finns videor på youtube som är bättre än mina någonsin skulle bli ändå.

Lite surt, men eftersom det var tid jag la på True blood, kan jag inte riktigt kalla den bortslösad. Nu har jag i alla fall ännu mer ont i huvudet än jag hade när jag kom hem och tänker gå och lägga mig. Imorgon är det redovisning. Typ lika med panik, jag har gjort jätte ambitiösa fina kort av kartong men känner mig ändå dåligt förberedd. Tur att det är tillsammans med gruppen. Nu, sova bort huvudvärk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0