Berocca boost

Nu ska jag dela med mig av ett litet tips, nämligen Berocca boost tabletter. Imorse hade jag föreläsning mellan 9 och 12 ungefär, och eftersom jag inte haft några föreläsningar utan varit hemma de senaste två dagarna var inte min dygnsrytm den bästa och sov inte så mycket inatt. Sen är ju saken den att på en psykologiföreläsning måste man helt enkelt vara med, för snart är det salstenta och boken är på över 1000 sidor.

En boost tablett och jag var inte bara vaken hela föreläsningen, jag var pigg och antecknade så pennan glödde. Berocca borde betala mig för det här tycker jag, vilken reklam de får. Man blir pigg fort och för mig känns det perfekt. Sen somnade jag typ direkt när jag kom hem och egentligen borde ha läst organisation och ledarskap, men det är en annan sak, någon gång måste man trots allt ta igen den förlorade sömnen.



Så, berocca rekommenderas alltså (tack till annelie som visade dem för mig). Nu ska jag ner på stan för lite shopping, och sen mat och bio med A.

På tal om föreläsningen imorse fick vi även se en massa råttsex, inte attraktivt alls faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0