Vampyrer glittrar i solen?

Idag blir det en härlig bild på min TB favorit (nej, vi säger inte True Blood längre, det är för jobbigt att skriva, vi säger TB). Kan just tänka mig vad Eric Northman skulle tycka om Twilight. Om någon missat det, så ja i Twilight så glittrar vampyrerna i solsken eftersom de har "diamanthy".



True Blood är badass minsann, inget glittrande. För övrigt så började säsong 4 spelas in 30 november och kommer troligtvis börja visas i USA 12 Juni. Har berättat om detta förut, men nu hittade jag faktiskt exakta datum. Det känns bra att inspelningen kanske håller på i just denna stund. Under tiden håller jag på och läser bok två, som skiljer sig ganska mycket från säsong två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0