Casablanca affishen är förevigad

Har precis ramat in min underbara Casablanca affish som jag köpte i Amsterdam. Ramen (som jag köpte på ikea igår) är till och med ännu större än själva affishen så... den kommer väl ta upp en hel vägg. Men är riktig nöjd, det blev asbra och ingen kommer kunna missa den direkt. Till och med pappa tyckte att jag lyckats få den rak, då måste den vara rak. Jag kämpade minsann med linjalen. Tanken var att jag skulle limma också så att den sitter på plats, men vågade inte, var säker på att jag skulle förstöra allt på något sätt.



Kommer säkert se ännu bättre ut när den sitter på väggen i nya lägenheten!

Pip på er! :-)

Kommentarer
Postat av: Kate

Sv: Ja verkligen! Allt är så fake och det är inte ens så det går till. Tragiskt att hon måste hitta en BFF via ett tv program!

2010-08-15 @ 13:56:28
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Vilken snygg! Jag tror att den kommer passa jättebra i lägenheten. ;)

Kram

2010-08-16 @ 14:35:37
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0