Sista dagen på jobbet

Idag var det sista dagen på jobbet, känns lite nostalgiskt, trots att jag inte kommer sakna att gå upp tidigt varje morgon. Nu när man lärt känns gänget så tycker jag att de är riktigt härliga och roliga. Tror de tyckt om mig också, fick en jättetjusig kalender som present idag under eftermiddagsfikat av chefen som sa mycket snällt. Hoppas på att få komma tillbaka och jobba där faktiskt. Ska man jobba kan man lika bra göra det med trevligt folk och på ett intressant ställe liksom.

Vi hade många intressanta diskussioner idag på jobbet, bland annat diskuterade vi artikeln i aftonbladet som påstår att iphone ägare har mer sex än de som föredrar android, och om detta vore skäl till att köpa iphone. Och hur ska man tolka det om en kund kommer in och ber om iphone respektive android? Kanske borde sätta upp artikeln på väggen? Vi funderade även över hur det kommer sig att randig tandkräm är randig, när den är blandad i själva tuben?

Ännu ett uppdrag för 118 100 kanske?

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Christoffer:
"Ska han till Gröna lund efter fikat borde han äta mer av rulltårtan med choklad och hallon, tänk vilken trevlig färgkombination det borde bli när han spyr upp den."

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag gillar verkligen citatet haha^^ Tycker för övrigt också att Love the way you lie är en jättebra låt :D

2010-08-14 @ 01:04:20
URL: http://tornfagel.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du vet Sanna... tankrämen är randig i tuben med...

2010-08-16 @ 16:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0