Dags för shopping?

Älskar att sitta uppe när alla andra går och lägger sig för att de ska upp till skolan. Men jag borde väl inte vara allt för skadeglad, trots allt är det min tur på måndag (nervös). Idag har jag ägnat en hel del tid till åt att ordna med saker, internet till lägenheten framför allt. Men jag har också fått en massa pengar i lön, vilket känns asbra, för jag har märkt att precis ALLT kostar när man flyttar hemifrån.

Men pengarna ska förstås inte bara gå till nyttiga saker, har lite planer för imorgon som involverar en tur till Uppsala. Shoppinglista:

  • Skor som inte läcker (mina är fulla med hål)
  • Stor mysig skjorta
  • Snygga leggins
  • X-box spel
  • Lite smink

Sen så är det en till sak... hittat en begagnad x-box på blocket som jag ska köpa också, i läskiga Alunda. Kanske inte nödvändigaste i en lägenhet, men jag råkar tycka om att spela spel och det ska bli en födelsedagspresent till mig själv. Har ju en här hemma men den är ju tyvärr lillsyrrans. Dessutom får jag den till ett asbra pris. Får se hur mycket av det jag vill ha jag faktiskt hittar, uppdaterar imorgon!

För övrigt kom det värsta monsunregnet för en stund sedan.

Pip på er! :-)

Kommentarer
Postat av: miiah

sv: det var skitskoj!! :D

aha okej :) min nollevecka slutar nu på lördag, buhu! det är lätt det roligaste nånsin :) jag har upprop 30augusti o sen är det väl igång, haha ^^ allt bra idag då? :) kram

2010-08-26 @ 14:30:33
URL: http://miijauh.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0