Bullar kan göra vem som helst glad

Jag åkte inte till A idag. Om jag skulle bli sjuk så förstör det trots allt större delen av helgen. Men klockan två imorgon är jag framme i Töreboda!

Denna dag har jag gjort massa sådana där saker man aldrig har tid för, skrivit brev, bakat bullar, fixat naglarna och faktisk tillagat min middag. Folk har fått för sig att det inte räknas som att göra mat när man sätter in en färdigrätt i mikron. Bullbakandet fick mig dessutom på riktigt bra humör. Jag må ha bränt mig på ugnen som jag alltid gör (den hatar mig) men jag vet att mina bullar är grymma (ja, bullar, sådana där man gör av mjöl, jäst och sånt, inget andra bullar såklart).





Visst blev ni sugna? Jag vet att ni blev det!

Gissa vem som kommer få smaka på bullarna? A, för dag (fast nu är klockan är tolv, så egentligen igår) är våran nio månaders dag. Mys. Men jag har lagt in några bullar i frysen också, så om ni kommer hit och hämtar dom själva kan ni också få en bulle.

På lördag är det fest, tihi.

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Min lillasysters killkompis:
"Har du någon syster?"
Min lillasyster: "Jaaa...?"
Min lillasysters killkompis: "Hur gammal är hon?"
Min lillasyster: "18"
Min lillasysters killkompis: "aaah.."
Min lillasyster:
"Hon har pojvän"
Min lillasysters killkompis:
"Men jag har muskler, jag kan spöa honom!"
Min lillasyster:
"Han är 20"
Min lillasysters killkompis:
"Jag har muskler!"
Min lillasyster:
"Nej, det har du inte."

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-25 @ 10:19:15
Postat av: JOSSE

ÅÅÅÅHÅ vad jag gillar din lillsyrra!

2009-09-25 @ 16:59:41
URL: http://theinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0