Turbolens

Jag har haft en liten skakig vecka kan man säga. I söndags så försvann min bebis Birdie, och har gått och deppat över det större delen av veckan. Så, precis när jag började ge upp hoppet, kom hon tillbaka igår. Hon är jätte mager, operationsåret har gått upp lite, och hon är inte riktigt sitt vanliga pigga jag, men jag skulle ändå vilja säga att hon är relativt oskadd.

Så, nu kan jag liksom börja njuta av att resten av mitt liv verkar gå ganska bra. Har klarat av veckans prov och redovisningar bra, och i helgen kommer A hit. DESSUTOM så ska jag kolla på tatueringsstudior i Stockholm. Har skrivit upp fyra lika studior jag kan tänka mig och någon av dom måste ha överkomligt pris och väntetid. Jag lämnar inte Stockholm utan en bokad tatueringstid, så enkelt är det.

Allting pekar åt att det kan bli en helt okej helg om jag inte sabbar det på något vis. Ska till och med gymma lite idag innan jag möter A vid bussen tror jag. Om jag hinner så.

(Förresten är jag en dålig människa, jag köpte ipod touch, men jag älskar den ändå)

PEP PEP PEP! (eftersom jag just nu inte orkar vara så glad som jag borde vara, försöker jag peppa mig själv lite.)

Pip på er! :-)


Dagens citat:

(Mitt och J's biobränsle projekt har blivit uppmärksammat av några politiker och eventuellt blir det besök av någon polttisk viktigpetter med mera, vilket jag diskuterar med chris)

Chris:
"Vad menar du med att det inte är ett seriöst projekt?"
Jag: "Jo, men islänningarna och finländarna verkar knappt veta vad källkritik är för något och hela arbetet är allmänt lulligt och osammanhängande."
Chris: "Du får väl helt enkelt säga att Finland och Island är helt inkompetenta att arbeta med."
Jag: "haha, jo jag säger att Island och Finland är helt inkompetenta i typ rikstäckande TV så får vi se vad som händer!"
Chris: "Gör du det är du fan min idol :P"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0