Taskig planering

Alla fina planer jag hade för dagen... gick ganska mycket om intet.

Egentligen gick det fel redan när jag gick och la mig igår, eftersom jag la mig för sent och var trött imorse. Men jag genomförde i alla fall psykologi provet (vilket var min enda lektion) och gick till bussen. När jag kom till östhammar upptäckte jag att det numera inte går någon buss hem från östhammar klockan 12.10. Så, jag var fast i östhammar i ungefär två och en halv timme. Efter att ha hämtat ut nya p-piller satt jag på biblioteket, där jag var nära att bli instängd. Bibliotekarien hade låst och släckt ner innan jag frågade om hon tänkte stänga, tydligen hade hon inte sett mig. Med lite otur hade jag blivit instängd på biblioteket alltså.

Efter att jag kommit hem blev det inte riktigt heller som jag tänkt. Jag hade tänkt jag skulle göra så mycket trevliga mysiga saker, men det enda jag faktiskt gjorde var att bädda rent sängen. Egentligen skulle jag bland annat ha ringt tatueringsstudion, men jag vågade inte riktigt. Lustigt nog är jag inte rädd för att göra själva tatueringen, men för att ringa till en okänd människa är minsann läskigt. Tror dock att jag ska gå direkt till studion på måndag istället, då får jag ju se vad det är för människa också.

Är det bara jag som tycker att det här blev ett otroligt ointressant inlägg?

Pip på er! :-)


Dagens citat:

William Wallace (ur braveheart):
"Your heart is free. Have the courage to follow it."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0