Happy Halloween (but not for me)

Här sitter jag, halloweenälskaren som inte firar Halloween. Halloween är jätte mysigt och jag har inte ens fått se några dekorationer! Har inte haft pengar på ett bra tag så inte ens gått på stan och tittat heller.

Jag har bara gått runt i pjymas och tagit det lugnt, skrivit brev och spelat lite TV spel. Har visserligen kollat på lite skräckfilm också. Trots att allt det här är mysigt så känns det fortfarande som om jag gått miste om något. Orkade inte ta mig själv i kragen och försöka hitta på något och rent spontant var det inget som hände. Här ute på byn finns det inte ens barn som går "trick or treat", men är det någon som gör det här i Sverige egentligen? Tess berättade att det kommit förbi några ungar hos henne i Östhammar. När JAG var liten förbjöd mamma minsann mig att hålla på med sånt trams, och i ärlighetens namn var det ju ingen annan som gjorde det heller. Men tiderna kanske har förändrats?

Nåja, det kommer förhoppningvis fler Halloween, och det är nyttigt att ta det lugnt har jag hört, men då måste jag lova mig själv att fira det ordentligt nästa år. A var här under större delen av lovet, så lovet var lyckat hur som helst. Nu ska jag titta på hyrfilm och äta köttfärspaj med mina föräldrar, så det så.

Någon som hittat på något lite mer spännande under Halloween?





Pip på er! :-)


Dagens citat:

Jag:
"Funderar på om jag ska ta och slänga ett par vita lakan över mina föräldrar för att få lite Halloween känsla i alla fall."

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja jag köpte i djuraffär, och ja du har nog rätt.. Jag har ju inte gjort några fel som jag kan komma på:/ Nåja, ett svin lever ännu så det gör inget, dessutom kanske jag skaffar kanin och då är namntips också bra att få :)

2009-11-01 @ 15:15:58
URL: http://tornfagel.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Jag såg många små monster, när jag var ute och gick.



Jag tycker det är fel att gå runt och tigga godis. Vilka uppskattar detta, förutom de som går runt och skämmer ut sig?



Köttfärspaj! <33

2009-11-01 @ 16:15:16
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: emma

Har frågestund på min blogg! Var snäll och ställ en fråga, vilken som helst! Ni som ställer frågor får en automatisk länkning i min blogg!

Kram! www.emzgoesmusic.blogg.se

2009-11-02 @ 19:25:01
URL: http://emzgoesmusic.blogg.se/
Postat av: Saint Jimmy

Åh, vilket gulligt citat=) Fin blogg!

2009-11-02 @ 20:33:21
URL: http://saintxjimmy.blogg.se/
Postat av: I r o n i e l l e

Fin bakgrund här i bloggen :)

2009-11-02 @ 22:22:47
URL: http://ironielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0