Eurovision vs. Gossip Girl

Dagens läxa är enkel, nej till rysk eurovision, och ja, ja, ja till Gossip Girl.

Jag funderade en hel på ifall Eurovisions (semifinalen) programledare verligen var dumma, eller helt enkelt inte kunde prata engelska. Dessutom, när samhällsläraren på gymnasiet inte tillåter eleverna att läsa inantill, borde väl en inernationell programledare kunna klara det också? Och att säga fel, FAST man läser inantill, det blir helt enkelt ett IG. Dessutom, vad är det med ryska kvinnor? De har alla en... manlig touch. Ta inget jag säger just nu för bostavligt dock, det FINNS snygga ryska kvinnor, men för tillfället är det sent och jag känner för att trasha Eurovision. Ännu en sak JAG stör mig på med som tydligen är jätte bra, är att folk inte kan sjunga på ENGELSKA. Ja, jag vet att inte Sverige sjunger på engelska, vilket jag inte heller gillar riktigt, det hade varit kul att veta vad vårat vinnande bidrag handlar om, eller i alla fall heter. Fast t.A.T.u kan få sjunga på ryska, dock förestod de med gott exempel och sjöng på engelska, (eller sjöng och sjöng, tydligare playback får man väl leta efter, de brydde sig inte ens om att sjunga i micken ju) det var antagligen det bästa på hela kvällen.

Gossip Girl däremot, hur lyckas du ännu en gång att förtrolla mig? Särskilt Chuck/Blair, tittade tillbaka på några favorit-moments med de två idag, men att lyckas ha med nästan en skandal sex scen per program är inte heller illa. Dessutom har GG bland de bästa sex-scenerna som finns. De slänger på en rockig låt (för det mesta, några få gånger är det ju faktiskt romantiskt också) och lite coola effekter som helt enkelt ger gåshud. Dessutom är det... värdigt gjort på något sätt, antagligen för att de har med ungdomar att göra, men fortfarande, jag är helt nöjd med antydningarna i GG, det behövs inte mer liksom, de lägger inte in någon maffig sex scen bara för att. Nu har jag fått skriva av mig.

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Jag (under en laboration):
"Har vi hållt på några frätande ämnen eller så? Det känns som något fräter på mina händer..."
J: "Äsh, alla ämnen är väl lite frätande, hämta en pipett istället."

Kommentarer
Postat av: Josse

Okej, jag tänkte kommentera förra inlägget av samma anledning. JENNY ÄR KLOCKREN! SHE'S MA GIRL, I LOVE HER! HAHA, fyfan vad hon kan få mig att skratta!

2009-05-14 @ 22:33:20
URL: http://theinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0