Let's Dance och maskerad

Visst, Magnus (aka, världens starkaste man) hade antagligen sämre förutsättningar när han började programmet, visst, han hade dansglädje, visst han hade utvecklats en massa. Allt det är jätte fint, men bara att inse, kvalitén i Lailas showdans var helt enkelt oslagbar.

Det jag pratar om är förstår finalen i Let's Dance. Det finns inte så mycket mer att säga heller. Jag tycker om Magnus och han var duktig. Fast ändå, tävlingen är ju att utse det BÄSTA dansparet, och eftersom Lailas dans helt enkelt var VACKER (till och med för ointresserade mig) på ett helt enkelt "breathtaking" vis, så hoppades på henne. Men jag tänker inte sura, jag antar att Magnus hade utvecklats mest, men som sagt... vem som hade mest kvalité, det fanns det för mig inga tvivel om.



Sj har jag varit på maskerad idag, och vill liksom bara tacka er som var där på något vis, för så mycket har jag inte skrattat på länge. Det var verkligen askul och är ledsen att jag var tvungen att åka hem så tidigt. Så, tack för det, var lite behövligt tror jag, jag tänker dock bara anta att ni fortsatte ha kul (hur kan man annat i det sällskapet?), så tänker inte lyckoönska er :-)

Anledningen att jag åkte hem tidigt var för att jag bär av mot Idre imorrn, får se om jag kommer ha internet där, kul ska jag försöka ha i alla fall, längtar efter att åka skidor så ^^

Och btw, min mobil är det ändå som får mitt humör att sjunka för tillfället är min krånglande mobil. Eller SIM-kort rättare sagt. Plötsligt fungerar det inte längre, och det gamla jag försökte sätta i går inte att ladda in pengar på. Så risken finns att jag kommer vara helt otillgänglig i Idre. Skulle panik uppstå kan ni säkert luska ut mamma eller syrrans nummer och nå mig där, eller eventuellt försöka nå mig på gamla numret.

Pip på er! :-)


Dagens citat (aka, små smakprov från kvällen):

Bea:
"Så, vilket ställe har du fantiserat om att ha sex på?"
Jossie: "Hm..."
Jag: "Åh, snälla! Säg på en regnbåge!"

Bea: "Så, vilken hade den sexigaste kostymen ikväll?"
Jossie: "Jag får nog säga Kirre, på grund av hennes klänning."
Jag: "Jo... jag förstår vad du menar, alla de där paljetterna... man vill helt enkelt ta på den."

Kommentarer
Postat av: JOSSE

OI! Det var ELINA som sa det där med Kirres klänning. Det var frisren som gjorde't för mig ;)

2009-03-29 @ 19:43:57
URL: http://theinc.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag håller verkligen med! Laila var något särskilt.

2009-04-05 @ 10:46:28
URL: http://poisoneed.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu tycker jag minsann du skriver väldigt lite här! :O

2009-04-06 @ 00:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0