Renovering

Som ni kanske märkt eller kommer märka så håller jag på gör lite förändringar på bloggen, och jag vet, för tillfället är det verkligen inte vackert. Nya headern blandas med den gamla och den nya har fel mått. Värst av allt är kanske att jag stavade fel till mitt eget namn på headern, men ser den här som ett test. Nu vet jag i alla fall att jag kan få dit den, yay!

Har länkat till lite vänners bloggar också, bara för att. Risken finns att jag kommer att sitta och fixa med bloggen hela kvällen istället för att göra läxor men... det är väl smällar man får ta när man är för lat för att göra läxor.

På tal om ingenting så tror jag (om J hunnit beställa biljetterna än) att jag nu har biljetter till Britney Spears i Globen! Jag vet, mobba mig ni, jag ska gå ändå. J, A, och jag, tror faktiskt det blir asbra, både sällskapet, konserten och alltsammans.

Birdie var lite söt i natt också, istället för att klösa mig sönder och samman sov hon på min mage.

Nu ska jag nog återgå till pysslandet med bloggen, det är nästan lite mysigt. Jag har aldrig varit bra på att måla, rita eller något sådant, men på det här sättet kan kanske till och med jag få till något hyffsat.

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Birdie (som står på tangentbordet):
"cfz++++88h¨'cxjuuucxd"

Kommentarer
Postat av: JOSSE

Schnyggt! OCH NU HAR VI BILJETTER TILL BRITNEY =D=D=DD=D=D=D==D=D=D=D En av platserna är på raden över men liksom precis över (antar jag för vi accepterade icke spridda platser, lolers) JAG ÄR LAGOM HYPER!

2009-06-03 @ 09:19:17
URL: http://theinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0