Trädhus i Grekland

Jag skulle ju kunna berätta om mitt liv, men jag råkar vara väldigt trött på vardagen för tillfället, så jag vägrar skriva om den.

För någon natt sedan drömde jag om A, som hade ett trädhus i Grekland. Jag menar ingen lite koja, utan ett riktigt hus, fast byggt uppe i ett träd (av typ... bambupinnar?) med en balkong som hade utsikt över den sortens lagun man bara ser i resekataloger. Han hade dessutom bjudit dit en hel busslass med kompisar från Sverige som gick runt och minglade. Bland annat fanns en av mina gamla barndomsvänner och hennes föräldrar där.

En bit ifrån trädhuset fanns det ett jätte högt torn, det liksom huset byggt i typ... bambupinnar? (Jag tror jag tycker om bambupinnar, men inte pandor faktiskt, pandor är översattade) Där skulle alla absolut upp och titta på utsikten, och från balkongen såg jag hur det svajade, men orkade inte riktigt bry mig, ingen annan gjorde ju det. Jag kommer ihåg att det fanns en kista på balkongen som var intressant av någon anledning också... och att vi funderade på att hyra en buss som kunde skjutsa runt oss på ön.

Men så fick A för sig att han skulle anordna lajv, vilket jag och Vampyrissan (Haha! Nytt kodnamn!) satt och surade över på balkongen, för vi visste att vi skulle få tråkigt då.

Pip på er :-)

Dagens citat:

Elina: "Titta Sanna, vatten! Vi dränker oss! ...Eller jag menar badar..."

(Detta om något är ett bevis på hur roligt vi har det)
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror det kostar 4000 per termin här! :(

2009-01-12 @ 21:22:28
URL: http://poisoneed.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tror det kostar 4000 här! :S

2009-01-12 @ 21:23:51
URL: http://poisoneed.blogg.se/
Postat av: Kråka

Elina: "Titta Sanna, vatten! Vi dränker oss! ...Eller jag menar badar..."



(Detta om något är ett bevis på hur roligt vi har det)







Hur ska man ta det där?^^ "Detta är ett bevis på hur roligt vi har det" kan säkerligen tas ganska så ironiskt.. och med, "vi går och dränker oss" lät det som om vi har astråkigt xD

Kraam^^

2009-01-13 @ 18:11:13
Postat av: Josse

Men.. Ja. Vad kostar 4000? Var det något jag inte hängde med på eller har det inget med inlägget att göra? (Isf behöver du inte berätta)

2009-01-14 @ 09:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0