Rädda liv, köp en korsett!

"Företagets korsetter sys upp i Kathmandu, Nepal, och produktionen bidrar i dagsläget till att mer än 50 familjer kan försörjas och få en chans till ett bättre liv."

Detta var en välgörenhet som passade mig. På något sätt virrade jag mig in på http://www.ofcorsetis.com/
Detta är egentligen inte nyttigt på något vis utan får mig bara att sitta och tråna efter saker jag inte borde ha... men det är väl inte så fel att vilja ha bara en liten lackkorsett med metallskenor...? Och kanske en liten strumbandshållare...? En sådan har jag faktiskt aldrig ens ägt, men det är verkligen något speciellt med strumpandshållare alltså... Man kan ju alltid köpa den billiga versionen av korsetter på till exempel New Yorker, utan snörning (och allt sånt roligt) och få strumbandshållare på köpet... Jag erkänner att jag drömmer om mina egna underkläder ja.



Nu är det ju tydligen ekologiskt också! Så, kanske borde jag göra de fattiga barnen i Napal en tjänst och köpa en svindyr korsett och strumbandshållare från Of corset is.

Pip på er! :-)

Dagens citat:

Mamma (viskande): "Vill du ha en macka som innehåller alla fyra sädeslag...?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0