En ny dag, en ny morgon...

Ja, mina vänner, ännu en gång sitter jag här i skolans bibliotek alldeles för tidigt på morgonen. Har arbetat helt seriöst i en hel halvtimme (det är ett underligt uttryck det "en hel halvtimme") och nu räcker det verkligen.

Som tur var är det bara två jag behöver ta mig igenom idag, och jag tror nog att jag kan klara det. Sen ska jag förstås planera en idrottslektion med en av mina J också. Hon har antagligen tjatat på mig att vi ska göra det i ett år eller så, aldrig, säger jag, men så insåg jag, leder man lektionen behöver man inte vara med. Så, nu ska jag tortera elever med kräftfotboll och lekar av bollkastningsnatur.

Något jag absolut bör ta tag i är också projekttarbetet som borde komma igång. Vi ska arbeta med lite elever från island och Finland, som jag absolut borde ta kontakt med. Det gjorde jag nästan igår också, det vill säga, jag var online på msn hela kvällen, och msn borde vara obligatoriskt, tyvärr har nog inte de insett det, och den enda av dem som var online var "inte vid datorn" hela kvällen.

För övrigt, har jag varit duktig och sett till att rubriken på inläggen numera är centrerade, hurra för www.designadinblogg.se

Pip på er! :-)

Dagens citat:

Jag:
"Har du några manliga vänner överhuvudtaget?"
Wesker (tittar på A som sitter brevid honom): "Nej"

(Lägg märke till att jag sedan kom på vad jag sagt och bad väldigt uppriktigt om ursäkt, A är minsann manlig ^^)

Kommentarer
Postat av: Sara

precis! Man vill ju inte bli helt ensam heller:/

2009-01-26 @ 22:34:01
URL: http://poisoneed.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha^^ jag har inte så många manliga vänner ju =P han är som en manlig vän.. fast mindre ;)

2009-02-09 @ 17:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0