Tre i ett

Jag har minst tre inlägg skrivna i huvudet, har bara inte orkat faktisk skriva ner dem. Det vore så mycket enklare om det gick att läsa dem direkt ur mitt huvudet, tycker ni inte?

Först och främst, alla hjärtans dag. Jag spenderade den på släktkalas och att gå på stan, ensam. Det var förkrossande mycket hjärtan och blommor överallt, och folk som bjöd på geléhjärtan, men ändå lyckades jag inte få ett enda som tröst. På skolan delade fick man också geléhjärtan i fredags, naturligtvis var det våran egen "ny generation" som delade ut, alltså den kristna skolgruppen. Tror de bara har tre medlemmar ungefär, och de gör absolut inget vettigt, FÖRUTOM att dela ut godis och bullar då och då, vilket gör att jag ändå tycker väldigt bra om dem.

Första gången tog jag bara ett litet geléhjärta, tänkte att jag kunde ta en sådan där liten påse på vägen tillbaka, men en sak ska ni vet, folk är GAMAR på våran skola. När jag kom tillbaka såg det ut såhär:





Men tänka sig, alla biblar är kvar.

Nästa sak jag vill ta upp är melodifestivalen i lördags, feel the heat! Även om jag följer skiten (som det ibland känns som) är det sällan jag hittar något som är bra, kallar man en låt bra menar man oftast "bra för att vara melodifestivalen" ungefär. Men H.E.A.T:s låt 1000 miles hade jag nog kunnat lyssna på även om den inte varit med i melodifestivalen. Och eftersom jag har en känsla av att mina få läsare är både icke-melodi-festival-intresserade och lata så begär jag inte att ni ska titta på programmet, inte ens att ni ska söka upp låten på youtube, inte ens titta på framträdandet, utan bara klicka på den lilla play-knappet nedanför och lyssna på låten. Något annat som kanske kan vara intressant är trummisens ALLT för tajta byxor, de lämnade då inte mycket till fantasin.





Tredje och sista saken, jag har hittat ett litet område i Huddiksvalls vid namn Sanna, precis som jag! Det finns till och med "Sannakiosken" och "Sannavägen". Kommer vara bortrest under lovet och sen få besök av islänningar, så blir nog inte så mycket bloggande. Tur att detta inlägg blev så långt.

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Jag:
"Ska inte trummisen med och spela?"
Mamma (om trummisen med väldigt tajta byxor): "Nej, han ska stå kvar där med sin jävla snopp."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0