Lottning

Jag har tusan aldrig haft någon vidare tur i lottning, eller... har inte otur heller, för inget riktigt DÅLIGT har hänt mig pga lottning, men jag vinner då aldrig heller.

Som just nu, på journalistiken. Vi sex elever med inriktning journalistik är så otroligt mogna att varje gång någon ska prata med läraren, lottar vi i vilken ordning eftersom alla vill hinna med bussen. Trots att jag till och med var så duktig att jag gjorde lapparna och skrev på dem fick jag femman (nej, jag hade inte ens turen att vara näst sist, vi var bara fem här idag).

Resten av de mogna klasskamraterna sitter och funderar HUR det kan vara möjligt att islänningen som kommer nästa vecka kan ha så stora bröst. Journalistiklektionerna är intressanta alltså...

Mina egna islänningar som bor hos mig har inte stora bröst, de verkar bara trevliga, förutom Bjarki, han skrämmer mig. Förretsen så kan man inte hitta på ett kodnamn till Bjarki, Bjarki typ... ÄR ett kodnamn, det är så mysko i sig själv att kodnamnet aldrig kommer kunna överträffa orginalet, typ.

Nu blev den tidigare nämna mogna klasskamraten utburen ur klassrummet av sin prins, jag är avensjuk, jag vill också bli räddad.

Nu får det vara slut på detta random inlägg om ingenting.

Pip på er!


Dagens citat:

Elev (som för tillfället spelar Romeo):
"Min unghök!"

(Shakespeare i all  ära, men "älskling" räcker för mig.)

Kommentarer
Postat av: Josse

Min.. unghök? Åh, jag vet någon som lätt skulle kunna skrika det under ett totalt random fönster mitt i natten och låta så dramatisk som möjligt, bara för ATT!

2009-02-13 @ 17:25:54
URL: http://theinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0