Strålande Jul och ettårsdag

Nu är julafton alltså i stort sett över, även om vi kommer fira lite både imorgon och i övermorgon. Även om jag inte hade de där drömmarna jag har haft i stort sett varje år är jag nöjd med julen tror jag. För en gångs skull var vi inte så jätte många som firade hemma hos farmor ungefär... 7 stycken var vi, vilket var lite tråkigt, eftersom jag faktiskt tycker om att fira med stor släkt och träffa två av mina fastrar som vanligtvis bor långt bort, ingen av dem var med idag... Men jag är ändå nöjd, kollat på ett par av de där löjliga julfilmerna som nästan alltid involverar att tomten finns på riktigt och fått fina julklappar.

Några julklappar jag fått:

  • Små högtalare att koppla till ipoden
  • Skullcandy hörlurar
  • Halsband
  • Within Temptation skiva
  • Nagelset
Av A fick jag en klänning och ett jätte fint halsband. Klänningen är väldigt söt, men inget man har till vardags direkt, men storleken blev mirakulöst nog perfekt. Halsbandet var också väldigt fint, blänker en massa och känns nästan som något kungligheterna har på Oscarsgalan.... fast mitt har någon form av kristall, inte diamant. Men jag kommer nog känna mig väldigt glamorös i det i alla fall. A fick för övrigt ett presentkort på ölprovning av mig. Jag vet, vi låter väldigt vuxna, det är vi inte. Dessutom har vi ettårsdag idag <3

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Mtt julrim till pappa:
"Hörru gamla gubbe! Det här en en piiiip som attackerar!"

Paketet innehöll ett förkylningsbacill, förstorad en miljon gånger i form av ett gosedjur. Det är lite utav ett internskämt.

Kommentarer
Postat av: JOSSE

"något kungligheterna har på Oscarsgalan...." när de nu alltså bestämmer sig för att åka dit.



BLÄ för folk som faktiskt vill ha kvar traditionen jul! bitter

2009-12-25 @ 12:57:14
URL: http://theinc.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Grattis på 1-årsdagen! :D

2009-12-29 @ 12:45:47
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0