London

Nu har vi det där problemet igen, ja har haft massor med bra idéer till inlägg, men på grund av tidsbrist och en kind of ofungerande dator har de inte blivit något av med det.

En sak jag tänkte berätta är att jag äntligen besegrat sängindustrin och hittat en säng! Jag har till och med sovit i den de två senaste nätterna. Det är helt otroligt fin och det för någon som sovit på tunn skummadrass hela livet så är dessutom resårmadrassen från ikea helt underbar... så varför ligger jag inte och sover i den just nu? Det vore smart av mig, jag måste upp halv sju, men dels så gick jag inte up förrän halv ett idag, så är inte så trött, och så håller jag på och trasslar med det förbannade itunes. Ipods må vara snygga och roliga, men itunes är tusan inte användarvänligt.

Varför ska jag upp halv sju imorgon? Det råkar vara så att jag ska flyga till London imorgon och hälsa på min kusin, dessutom gå på musikalen och ha skoj. Än verkar inte min hjärna ha accepterat det och jag känner mig nästan lite ovillig, som om jag skulle föredra att bara ta det lugnt hemma. Men... det blir nog bra. Jag har bara glömt bort att förbereda mig mentalt, dessutom är det lite läskigt att jag ska flyga Arlanda-Heathrow helt på egen hand. Sist jag flög själv var det Skavsta-Lübeck, och det var ändå nära att jag hamnade i Paris.

Det kommer bli kul. Jag är bara nervös. Så nu måste jag gå och göra någon av alla de saker jag egentligen måste göra.

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Jackie: "Patrik är en konstig kåt hobbit."

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hoppas att resan går bra. :)



Svar: Ja, att få krönikan publicerad i skoltidningen var verkligen kul! :D

Tack för din kommentar. <3 :)

2009-12-12 @ 22:58:36
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Eli

saknar dig sanna.... hoppas vi kunde ses på onsdag

2009-12-13 @ 15:40:55
Postat av: JOSSE

HAHAHA IDAG KOMMER DU HEM BIATCH, skrattar bäst som skrattar åt andras elände ;) Du får berätta om allt imorrn, jag lovar att jag kan ta det bättre när det liksom är över.

2009-12-15 @ 18:23:36
URL: http://theinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0