Skolstart

Imorgon så börjar skolan igen. Det är knappt så man kan tro det, och även om jag såklart inte ser fram emot det så är jag inte heller lika deppig som de flesta kompisar över det. Antagligen för att jag inte tänker särskilt långt.

Jag menar, imorgon kommer vi antagligen bara att få nya scheman (som antagligen kommer ändras fem gånger innan vi får det riktiga schemat, om schemaläggaren håller på sin vanliga standard) och få titta på kursplaner. Men sommarlovet har varit bra för mig också, det känns som lite utav min skoltrötthet har hunnit rinna. I år ska jag minsann hålla koll på varenda papper och göra prydliga anteckningar varrenda lektion. Kanske prövar jag till och med på att sova mera på natten. Tror ni mig inte? Då ska jag berätta för er att jag faktiskt har varit och köpt två astuffa skrivhäften med skelett som spelar gitarr, en svart mapp, en stiftpenna och ett sudd. Kanske ska jag till och med lägga fram kläder som jag ska ha imorgon.

Men sen vet vi alla att jag nästa vecka kommer gnälla och klaga någon gång nästa vecka. Nästa vecka åker jag ju dock till Island, dagen efter att jag fyller 18 år, har fortfarande inte riktigt hunnit förstå något av det. Så, tror jag är nöjd om jag överlever morgondagen.

Btw så har jag fått hem oblivion nu! Satt och spelade non-stop i tre timmar, tills mamma kom hem.

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Emmy:
"Killarna som börjat sjuan sitter bara och stirrar på en hela tiden, de är värsta... kåta! Och tjejerna bara tittar värsta bitchigt på oss!"

Kommentarer
Postat av: E

Haha, stackars Emmy..^^

2009-08-19 @ 20:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0