De där bilderna...

Okej, jag blev lite försenad, men de två senaste dagarna har varit äckelfulla, efter att ha vant mig vid att såsa omkring i huset var det lite utav en chock. Idag skulle jag ha tittat på prideparaden, men fastnade på en loppis i täby. På loppisen däremot gjorde jag riktiga fynd, och vi hade kul så, det var nog en lyckad dag ändå. Vi åt sushi! Men nu till de där bilderna, för efter midnatt igår stod jag och kokade makaroner och imorse gick jag upp närmare halv sex. Att skriva är ansträngande.



Detta är Putte, igelkotten som kröp in i vårat yttertält när vi var i örebro och började naffsa på soppåsen.



 
Bullar på påsar, FÖRSÖKER dom ens få dom att se goda ut? Blek och snorig, det tycker jag den verkar (även om jag säkert åt tre stycken på raken).




Birdie har börjat klättra i träd, och häromdagen fick jag klättra upp och hämta henne eftersom hon inte kunde/ville komma ner. Inte är jag ovig inte!

Nu ska jag få mig en välförtjänst sömn tror jag, men jag vill och utnämna ett tack till deltagarna på Tessies killfest, vi var assnygga killar, antagligen de snyggaste i hela östhammar.

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Kirre:
"Jag såg Simon igår, han har skaffat flickvän!"
Jossie: "Säker? Kan det inte ha varit hans lillebror?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0