Så mycket att skriva, så lite tid...

Ush, jag har minst tre olika blogg inlägg jag skulle vilja skriva, men har inte haft tid att göra annat än läxorna vid datorn och nu när jag faktiskt hra tid, så stänger biblioteket om tio minuter.

Det är faktiskt så, att när något någorlunda intressant eller spännande händer i mitt liv börjar jag ofta tänka på hur jag skulle kunna skriva det som ett blogginlägg, så i mitt huvud har jag skrivit säkert tre stycken. Tyvärr har jag inte ens tid att ge er en snabbresumé utav dem, eller lägga ut bilderna jag tog, bara för att de skulle få vara med på bloggen.

Varför? Jag åker till Taizé imorgon, och direkt efter skolan åker jag till A. Och förresten! Idag firar vi ju fyra månader, det är ett kvartal och alltså lite speciellt tycker jag. Skulle gärna lagt ut en bild eller något, men tyvärr så sitter jag ju fortfarande här i skolans bibliotek med endast några få minuter. Men, kommer hem igen ungefär om en dryg vecka, vi ses då!

Pip på er! :-)

Dagens citat:

Jag:
Óm vi nu ska starta en bordell, så skulle vi ju kunna ha ett trekantserbjudande, ta två betala för en liksom."


Kommentarer
Postat av: Josse

TRE månader är ett kvartal, men grattis ändå! =)

2009-04-24 @ 20:02:21
URL: http://theinc.blogg.se/
Postat av: Frida

Glöm inte att skicka ett vykort till din försummade skåninna. ^^

2009-04-25 @ 13:33:57
Postat av: Sara

Jag vet hur det är, jag tänker också inlägg i huvudet men sen blir det aldrig att man sätter sig förrän långt senare, då man antingen glömt bort alltihop eller det har gått så lång tid att det känns fånigt att skriva om det!



Ursäkta förresten att jag inte skrivit nu på några dagar, hmm, skolan har avlivat mig, och jag hittar inte ditt brev:S men jag ska snarast skriva, jag får väl improvisera lite, det retar mig men saker försvinner spårlöst ibland, särskilt i närheten av mig, haha. Eller, så kanske min katt har ätit upp det. Det låter som en dålig ursäkt men en dag åt han faktiskt upp 1/3 av mitt engelskablock, det kändes lite.. jobbigt..



Nåväl, ha det gott så skriver jag snart! Grattis till de 4 månaderna!



Kram Tornfageln Sara

2009-05-11 @ 00:24:15
URL: http://tornfagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0