Uppsving någon?

Varenda gång jag kommit på tanken att skriva blogg de senaste dagarna så lyckas något komma upp som får mitt flummiga humör (som är bra att ha när man skriver blogg) att pysa all världens väg, och istället sjunker jag ner i depp-träsket. Undra om det skulle kunna vara så att den här bloggen har någon sorts dålig karma som påverkar mig, så fort jag kommer i närheten av den så händer dåliga saker, eller något i den stilen.

Men nåja, jag hade kul igår kväll med svamparna i alla fall, det får man väl vara glad för. Vi flummade en massa och jag har en hel del citat jag skulle kunna skriva upp.

Det här skulle nog kunnat ha blivit ett kul inlägg om just det, men det blir det inte. Jag vet inte... jag skulle liksom verkligen behöva något verkligt uppsving, någon som vill rymma till Skottland? Eller komma med någon sån där riktigt god nyhet som man liksom gått och önskat sig hela livet...? Eller lägga in ett spontant skollov på en sådär tre veckor? Eller kanske ännu hellre en förändring i livet... Som ett byta utav skola, en nytt husdjur, eller byta rum?

Jag vet inte riktigt vad det egentligen är jag frågar efter, men jag hoppas det kommer snart.

Pip på er :-)

Dagens citat:

Elina:
"Jag har hittat världens smartaste majsboll!"

Kommentarer
Postat av: Kråka

Jaa... men det VAR ju världens smartaste majsboll!! :D

2008-11-15 @ 20:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0