SNÖSTORM!!

Eftersom jag har haft en gäst här, låt oss kalla honom... A, så har det inte blivit något bloggande då jag föredragit att vara social, så nu får jag ta allt på en gång.

Lördag: Såg Twilight på bio, något jag sett fram emot i en hel evighet. En helt underbar film! Och så otroligt mycket snygga killar också, se den, köp den, dyrka den. Eller... ni kanske kan vänta med att dyrka den, det var första gången jag såg den och det var en vecka sedan, så det kan hända att jag mirakelförklarat den en aning och behöver se den igen innan jag egentligen kan yttra mig... kanske går jag ser den på bio igen.

Söndag: Nu börjar det, snöstormen alltså, det började liksom byggas upp under dagen, och av någon anledning var jag ute och gick över en timme i ovädret, men det var ganska häftigt att se den mörka himlen när man stod ute på krutudden. Att försöka ta sig fram till buss stationen senare på kvällen när snön sved i ansiktet och öronen domnade bort på några sekunder, det var en annan sak.

Måndag: Jag hade gått och glatt mig över sovmorgonen, men innan man ens gått upp får man ett samtal från kompisen, det är ingen idé att ens försöka ta sig till skolan tydligen, bussarna gick inte. Inte för att jag klagade, jag tog ännu längre sovmorgon med A och pga av strömlöshet blev det sedan monopol för hela slanten, sen ett litet snökrig, sen bullbakning.... bullar med BÅDE kanel och vanilj, det ni ^^

Tisdag-Torsdag: Skola som vanligt tyvärr, men med A som följde med mig i skolan blev det lite roligare, synd att man dessutom hade två prov att plugga till, när man helst bara ville mysa framför en film, och ännu hellre bara få sova på morgonen... det vill man visserligen alltid... men allra helst när man har A på besök.

Fredag: Inte min dag. Kommer till skolan 08.45 och får reda på att inte börjar förrän 11.30 och det är typ enda lektionen förutom ett prov klockan ett som jag måste stanna och göra. Dessutom skulle A åka hem, egentligen 09.30, men jag är inte så bra på avsked och var redan små deppig... så det blev 11.30 istället, men dom två timmarna förgyllde nog ändå min dag en aning. Sen gick det dock utför, var tvungen att vänta på bussen i skolan i en timme, som blev försenad så att anslutningsbussen åkte ifrån mig... fick ringa och störa Farmor som fick hämta mig... Väl hemma blev inget som jag tänkt mig, det kändes mest ensamt och kallt istället för fredagskväll mys, jag somnade i soffan och jag är fortfarande inte riktigt vaken tror jag.

Fast dagens skratt var nog Johans uppträdande på Idol, han gick ner på knä och sjöng direkt till en tjej i publiken, vad gör hon konstant i typ en minut? Skriker HYSTERISKT. Hennes tjejkompis försökte till och med hålla för munnen på henne, men utan resultat. Efter framträdandet tar de upp samma tjej på scen, gissa vad hon gör? Skriker. Mirakel att hon fick ur sig sitt namn. Hon kramade faktiskt Johan också, men efter det stirrade hon på honom och skrek som om han varit en grön rymdvarelse som tänkte äta upp henne.

Här är ett annat kul klipp med Johan:

/>


Dagens citat:

Jag och Tessan kommer ut från biosalongen.

Jag:
"Det... Det är ju nästan som att älska med filmen!"
Tessan: "Ja! Det här är ju värsta orgasmen ju!"

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaa, det där med Idol var lite roligt. Hon svimmade tydligen sen också. Hur kan man vara så hysterisk av att träffa en person? :O

2008-11-29 @ 18:37:18
URL: http://yomaplut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0