3:e november

Ja, mina vänner, idag är det den tredje november. En dag att minnas, en dag jag minns, en dag full av nostalgi....

...En dag som för de allra flesta bara en helt vanlig måndag, surt.

Och ska jag vara ärlig så går jag på nyttig-diet måndag-fredag den här veckan så jag kan inte ens ta den där chokladmuffinsen och mini-fira lite för mig själv.

Det är inte ens en särskilt bra måndag om jag ska vara ärlig, en kort stund var jag övetygad om att det här var en jätte bra dag, sedan ändrade jag mig. Men än är inte allt hopp ute och än går det att pressa ur lite meningsfullhet ur den, så jag råder er att jag göra desamma som jag, pressa så hårt ni bara kan! Och glad tredje november!

Pip på er :-)

Dagens citat:

Jag: "Svara seriöst nu, vad tycker du om att torget blivit bilfritt?"
Elina: "Det är dött. Jag ska försvinna härifrån så fort jag bara kan!"

Kommentarer
Postat av: Kråka

humhum... harkelhost Hej! :D

2008-11-04 @ 18:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0