Tröga dagar

Det känns som dagarna fram till jullovet kommer bli av den sorten som helt enkelt passerar, alldeles för långtsamt om jag ska vara ärlig. Jag är trött på skolan, längtar efter jul, trött på plugg, vill få SOVA på morgonen... och sitta uppe på kvällen!

Nu tror jag att jag går och lägger mig, knappt fått någon vettig sömn.

För övrigt har jag panik över inviduella valet, var helt säker på att jag skulle ha Engelska C, men kursen verkar vara riktigt jobbig, läraren har tydligen elever att börja GRÅTA på lektionerna, och det finns många andra kurser jag verkligen är intresserad av! Men å andra sidan vill jag ha de satans meritpoängen...

Trött på skolan helt enkelt.

Jenny och jag kommer gå in i en depression nästa vecka, just nu är vi bara i en recession, och runt tisdag kommer vi krasha helt. Sen när jullovet börjar går vi upp i högkonjutur igen, antagligen på grund av att staten (familjen) satsar pengar på att få upp konjukturen (julfirandet). Vi har läst FÖR mycket samhällsekonomi.

Pip på er! :-)

Dagens citat:

Emmy: "Payback is a fjortis"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0