Spindelharpan

Nu känns det lite som jag nått botten, jag har svarat på alla gb inlägg på helgon som jag aldrig orkar svara på och nu sitter jag och spelar spindelharpan. Har man ingen bättre för sig än att spela spindelharpan är man nästan sorglig, ändå känns det som jag har alldeles för lite tid jämnt, och titta hur jag spederar den? Men spindelharpan.

Visst finns det bättre saker jag skulle kunna göra, men de kräver alla tid och engagemang, något jag är ganska snål med, särskilt de dagar då jag inte somnar förrän två på natten. Underligt nog är jag visserligen inte så trött... seg visserligen, men när är jag inte seg? Jag mindes just att jag egentligen hade tänkt att jag måste städa rummet idag, i alla fall börja, men... men... men...

Jag skriver lite till, allt för skjuta upp det. Pipleksaken har haft en lite småjobbig natt, eftersom hon inte somnade förrän två, tänkt för mycket och skickat sms mitt i natten, sånt är inte nyttigt. Men vet vad ni som ät nyttigt? Piroger, och jag är hungrig.

Yaaaaay! Nu kom mamma hem med ett brev till mig!

Pip på er! :-)

Dagens citat:

sysspelare 1: "Exakt! Sociala liv är helt värdelösa!"
sysspelare 2: "Inte vet jag, man kan inte ens samla på dem, eller byta dem."
sysspelare 3: "Man kan inte ens SÄLJA dem!"

Jag saknar sys...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0