Nu tändas tusen juleljus...

Nu känner jag mig lite duktig som gjort fint i vardagsrummet innan mina föräldrar kommer hem. Visserligen så är vardagsrums stöket bara som en liten mus i jämfört med draken som jag förr eller senare måste möta på mitt rum. Jag tror dock att jag tar och skjuter upp det ett tag tack. För övrigt börjar jag nästan känna mig lite mer hoppfull, jag behöver faktiskt bara utlida fyra dagar till i skolan. Hade de inte varit för två prov, en uppsats, och en redovisning hade jag kanske till och med varit glad. Men åtminstone spanska provet kan ju inte gå allt för illa, jag kan det rätt bra.

Fredagen räknar jag inte, då är det julavslutning, kan ju rent av bli mysigt. Dessutom kommer A hit då, så jag överlever nog. I helgen ska vi göra pepparkakshus och leta gran... förstå att det snart är jul! Det är helt otroligt. Och dessutom ser jag verkligen fram emot det. Det är ju liksom jul ju.

Så, sjung lite julsånger och kom i stämning nu gått folk!

Pip på er! :-)

Dagens citat:

Beth: "We could do it in the... butt, if you want."
Andy Stitzer: "But if I want what?"
Beth: "You know... butt!"
Andy Stitzer: "But... what?"

Kommentarer
Postat av: Josse

SannaPanna, trodde jag såg Anders på tåget idag men det var inte han. Hm. Ja, det var väl allt för nu, vi ses på spanskan om inte alltför många timmar nu, hejdå ^^

2008-12-15 @ 00:51:57
URL: http://theinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0