Änglar

Begränsat med sömn är kanske bra för mig i längden trots allt! Jag menar, visst är man trött på morgonen, men jag blir generellt en mycket flummigare och trevligare människa. Som sista lektionen idag, hade jag sovit ordentligt skulle jag antagligen suttit precis hela lektionen (typ två timmar) och läst om utdöende korallrev, istället så gjorde jag änglar med Jenny och Jossan! Denna viktiga uppgift var seriöst så viktig att Jossan missade bussen, nu ska ni få se på några av resultaten, om det funkar som det ska vill säga.

Mitt första försök tror jag:

  ()
<  >
  ||

Jossans förslag:

  o
`O´
 | |

Nu börjar vi bli varma i kläderna:

  __
   ()
>(  )<
  /   \
  
’ o ’
\`|´/
  | |

Några av mina mindre lyckade försök, kallade "plåtnicklas", "snögubben" och "hula-gubben":

    /()\
***[]***
    /  \

 ____
( + + )
   ¨¨¨¨
 (      )
 (      )
   || ||

   o
~( )~
  / \


Sen måste jag ju ta med Jossans "gullunge", som jag just döpte den till:

    o
 [`O´]
    ;;

Tyvärr hann jag inte spara jennys skapelser, men dom var... intressanta.


Pip på er! :-)


Dagens citat:

Jenny (som nyss skickat ett massa @ över msn): "Titta! Det är en hel hop med änglar, sedda uppifrån!"

Kommentarer
Postat av: Eli

¤

O

"|"

/ \ Tadaa!^^

2008-12-03 @ 20:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0