Sömnlös

Har ni haft den där känslan? Den att man inte vill somna, för att då kommer morgondagen alldeles för fort.
Det var nog något sådant jag kände igår, och uppenbarligen fungerade min motvilja mot sömnen, för just nu känner jag mig färdig för sängen, och klockan är ändå bara tio.

Dagen har spenderats med att vara aktiv inaktiv, jag har aktivt inte gjort något. Det lyckas man med om man till exempel irrar runt i Uppsala ensam i några timmar, väldigt inaktivt, men ändå gör jag ju aktivt något.

Tur att man är ledig imorgon i alla fall, eftersom schemaläggaren inte har några scheman färdiga åt oss.

Pip på er :-)

Dagens citat:

Anders: "Du måste verkligen MENA det, såhär, KORUMPA!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0